birone

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

۷ روز مهلت تست کالا

هفت روز مهلت تست کالا 

بیروان همواره در تلاش است تا محصولات خود را سالم و در شرایط مطلوب به دست خریدار گرامی برساند ولی از از آنجایی که گاها مسائلی پیش می آید که برای خریدار غیرمنتظره است و در چارچوب خدمات پس از فروش قرار دارد، بیروان در راستای حمایت از مشتری و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در خریدار و نیز ارائه هر چه بهتر خدمات خود به مدت هفت روز به خریدار زمان اختصاص می دهد تا کالای خود را امتحان نماید و در صورت وجود هر یک از شرایط ذیل اقدام به ارجاع کالا به فروشگاه نماید. لازم به ذکر است اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف بیروان همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. 

*اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

 - اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به بیروان اطلاع داده شود.

 - این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود. 

- باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

 * اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. 

- وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش بیروان از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 - اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 - عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. 

- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 

* اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. 

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش بیروان از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. 

* اگر مشتری از خرید خود منصرف شود. 

- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. 

- از آنجا که بیروان یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.) همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. 

- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 - آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش من و دیجیتال اطلاع داده شود. 

- کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش بیروان ارسال شود. 

- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بیروان بازگردانده شود.

 نکته 1: لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. 

نکته 2: استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بیروان بازگردانده شود.

 نکته 3: برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

تلفن تماس: ۳۷۲۵۰۰۶۲ - ۰۴۱

از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در خدمت شما هستیم.

ایمیل: info@birone.ir